Έξι χρόνια ύφεση, πείνα, ξεριζωμός, αυτοκτονίες, διχασμός.

Έξι χρόνια ύφεση, πείνα, ξεριζωμός, αυτοκτονίες, διχασμός.
Του Λευτέρη Λάππα

επαμ-καζακης-ιωαννινα-Έξι χρόνια ύφεση,  πείνα, ξεριζωμός, αυτοκτονίες, διχασμός-00

Βαρέθηκα να ακούω διαπιστώσεις για τους πολιτικούς απατεώνες που μας κυβερνούν.
Βαρέθηκα να αφήνω απάτριδες γραφειοκράτες μέσα από γραφεία να σκοτώνουν τα όνειρα μου.
Βαρέθηκα να ακούω προσκυνημένους δωσίλογους βολεμένους ψεύτες να κάνουν το μαύρο άσπρο.
Βαρέθηκα να μου λένε πως δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα.
Βαρέθηκα να μου λένε πως φταίω εγώ που με κλέβουν οι τράπεζες.
Βαρέθηκα να μου λένε πως φταίω εγώ που θα μου πάρουν το σπίτι.
Βαρέθηκα να βλέπω δολοφόνους να κυκλοφορούν ελεύθεροι.
Βαρέθηκα να ακούω για αυτοκτονίες.
Βαρέθηκα να μου λένε πως η Ευρώπη είναι ευλογία για τον τόπο.
Βαρέθηκα να ακούω πως χωρίς το Ευρώ θα πεινάσουμε.

επαμ-καζακης-ιωαννινα-Έξι χρόνια ύφεση,  πείνα, ξεριζωμός, αυτοκτονίες, διχασμός-01Κουράστηκα να περιμένω πότε θα έρθει ο νέος ηγέτης.
Κουράστηκα να πληρώνω χαράτσια.
Κουράστηκα να ζω σε δουλοπαροικία χρέους.
Κουράστηκα να δηλώνω φτωχός.
Κουράστηκα να βλέπω κλέφτες να αποθεώνονται και πολίτες να ισοπεδώνονται.
Κουράστηκα να βλέπω τη Πατρίδα μου να ξεπουλιέται.
Κουράστηκα να θυσιάζονται αξίες στο όνομα του κόστους και του συμφέροντος.
Κουράστηκα να είμαι με σκυμμένο το κεφάλι.

Θέλω να σηκωθώ!
Θέλω βοήθεια!
Θέλω να φωνάξω!
Θέλω να δώσω στα παιδιά μου αυτό που τους αξίζει!
Θέλω να δώσω στη Πατρίδα μου αυτό που της αξίζει!
Θέλω να κάνω πάλι περήφανο τον Πατέρα μου!
Θέλω να δω τη Μάνα μου πάλι να γελάει!
Θέλω να δω τον Παππού μου πάλι να περπατάει με ψηλά το κεφάλι!
Θέλω να τιμωρήσω όλους αυτούς που έφαγαν τον ιδρώτα του Παππού μου!
Θέλω να τιμωρήσω όλους αυτούς που ήπιαν τον ιδρώτα του Πατέρα μου!
Θέλω να τιμωρήσω όλους αυτούς που έδιωξαν τα παιδιά μου από την Πατρίδα!

Θέλω να είμαι ελεύθερος!
Θέλω να είμαι ΕΛΛΗΝΑΣ!

Τι άλλο πρέπει να μας κάνουν για να κλείσουμε την τηλεόραση και βγούμε στους δρόμους;;

